pravidla facebookových soutěží

Naše soutěže na Facebooku se řídí jednoduchými pravidly, která jsou vždy zveřejněna na našem profilu u příslušné soutěže.

Aby nedocházelo ke zneužívání a soutěžilo se fér, sepsali jsme pár základních pravidel pro námi pořádané soutěže:

  • V případě tzv. „prázdných“ či falešných profilů si vyhrazujeme právo na jejich vyřazení ze soutěže.
  • Každý může napsat svůj soutěžní tip jen 1x za dobu konání dané soutěže.
  • Tip nelze v průběhu soutěže měnit, tzn. upravené tipy můžeme ze soutěže vyřadit.
  • Výhru z jedné soutěže lze zaslat na jednu adresu jen v počtu 1 ks; v případě více výherců z jedné poštovní adresy budou kontaktováni další soutěžící v pořadí.

Výhry zasíláme jen na adresy v rámci České republiky.

Soutěže nejsou žádným způsobem sponzorovány, podporovány, vyhodnocovány ani spravovány provozovatelem sociální sítě Facebook a nijak s ní nesouvisí.

Soutěžíme pro radost a v duchu fair-play.

pravidla k účasti na sportovních akcích

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ 
Jméno a příjmení

Datum narození 

Kontaktní adresa 

Emailová adresa

Telefonní číslo

Jméno a příjemní dítěte 

Datum narození dítěte 

Společnosti
Idea4event s.r.o., IČ 03070301, DIČ CZ03070301, Doubravy 181, 763 45.

uděluji 

v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady (EU)
2016/79 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a
o volném pohybu těchto údajů 

tento souhlas se zpracováním svým osobních údajů a
osobních údajů svého dítěte 

Na základě tohoto souhlasu může společnost Idea4event s.r.o. zpracovávat mé následující osobní údaje:


Zpracovávané osobní údaje: jméno a příjmení, datum narození, kontaktní adresy, emaily, telefonní čísla, vizuální podoba 

A to za účelem

Účely zpracování: administrativní zajištění hokejového, tenisového, inline hokejového nebo florbalového turnaje, pořizování fotografií a audiovizuálních výstupů jak pro účely propagace společnosti, tak pro účely televizního a internetového vysílání, oslovení pro účast na dalších akcích
společnosti.

A po dobu

Doba zpracováni: na dobu neurčitou 

Při zpracování osobních údajů nedochází k automatickému rozhodování. 

Tento souhlas můžete odvolat. Stačí napsat na výše uvedenou adresu společnosti, že si nadále nepřejete, aby Vaše údaje, které jste poskytly na základě tohoto souhlasu, byly dále zpracovávány. Odvoláním souhlasu není zákonnost zpracování osobních údajů ode dne udělení souhlasu do dne jeho odvolání. 

Dále máte jako subjekt údajů právo, aby: 

Vám společnost poskytla informaci o tom, zda Vaše osobní údaje zpracovává, v jakém rozsahu a za jakým účelem,

Společnost poskytla přístup k Vašem osobním údajům a opravila Vaše údaje, aby byly přesné a aktuální, 

Společnost vymazala Vaše údaje, 

Společnost přenesla Vaše údaje k jinému správci. 

Máte též právo podat stížnost na zpracování osobních údajů u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

provozní a návštěvní řád dětského koutku (oc centro zlín)

Provozní řád Dětského koutku:
1. Provozní doba: pondělí – pátek: 10 – 20 hodin, víkendy: 9 – 20 hodin. Příjem posledního dítěte je hodinu před koncem provozní doby.
2. Dětský koutek je určen dětem ve věku 3 – 8 let. V případě, že kapacita koutku nebude naplněna, je možné přijmout i děti do 10 – i let věku.
3. Po vyplnění přihlášky, kde uvedeme údaje o vašem dítěti (ty jsou zpracovány v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů a slouží pouze pro naši evidenci), se vaše děti zují a svléknou si svrchní oblečení – bundu, boty apod. Vše bude uloženo v prostoru šatny, ve skříňce označené příslušným číslem. Toto číslo bude zaznačené i v přihlášce do dětského koutku kvůli potřebné identifikaci. Doprovod dítěte dostane kartičku s číslem skříňky, kterou se prokáže při vyzvednutí dítěte. Prosíme, nedávejte dětem do skříněk a do dětského koutku cenné věci (např. mobilní telefon, zlatý řetízek), za případnou ztrátu nebo poškození neručíme!
4. osobní údaje hlídaných dětí a kontakt na rodiče vyžadujeme na základě našich mnohaletých zkušeností – pro důvody nenadálých mimořádných událostí.
Například: zdravotní indispozice rodiče – jeho akutní transport záchranou službou – následné zajištění zákonných potřeb dítěte – v souladu s gdpr.
5. Žádáme rodiče, aby v době, kdy bude jejich dítě u nás umístěno, neopouštěli budovu obchodního centra. Může se stát, že vás vaše dítě bude potřebovat, a my budeme muset použít interní rozhlas nebo mobilní telefon k vašemu přivolání. V případě, že budete chtít opustit prostory obchodního centra, je nutné, aby jste o tom informovali personál dětského koutku, kde necháte číslo mobilního telefonu, popřípadě telefonní linky, na které budete k zastižení.
6. O vaše děti se starají pracovnice dětského koutku, které se jim plně věnují a mají pro ně vždy připravený program. Pitný režim je zabezpečen ve spolupráci s Capri-Sun, ve formě dětského nápoje, který je pro každého návštěvníka zdarma.
7. Dítě může převzít zpět pouze osoba, která je uvedená na přihlášce. V případě, že bude dítě vyzvedávat osoba jiná než osoba, která dítě přivedla, je nutné nahlásit to personálu dětského koutku, který toto zaznamená do přihlášky. Tato osoba musí být starší 18 – i let.
8. V případě nutnosti vašemu dítěti zapůjčíme náhradní oblečení v ceně 200,- Kč. Tuto částku od vás vybereme jako zálohu, která vám bude, v případě vrácení oděvů do 14 – i dnů, celá vrácena. V případě, že budou děti pracovat s materiály, se kterými by se mohly ušpinit, bude jim zapůjčen pracovní plášť sloužící jako ochrana oděvu.
9. Pro okamžitou potřebu tel. spojení s rodiči je v DK zřízena mobilní linka: 739 865 674.
10. Děti v dětském koutku jsou pojištěny proti všem škodám, které mohou způsobit. Vstup do zařízení je na vlastní nebezpečí.
11. V případě nevyzvednutí dítěte do 20.00 hod. bude dítě převezeno do naší domácí péče, kde mu bude poskytnuto potřebné zázemí až do příchodu rodičů. V takovém případě se snažíme kontaktovat rodiče na uvedených adresách a telefonech, dále informujeme policii, v individuálních případech příslušné sociální orgány. Za tuto péči je účtována částka 250,- Kč za každou započatou hodinu.

Návštěvní řád Dětského koutku:
I. Provozovatel: idea4event s.r.o., Doubravy 181, 763 45, IČ: 03070301, DIČ: CZ03070301
II. Účel Dětského koutku:
Dětský koutek je určen pro využívání volného času dětí. Jednotlivé herní prvky jsou určeny pro děti od 3 do 10 – i let, přičemž je nutné zohlednit psychické
a fyzické dispozice dětí.
III. Provozní doba: pondělí – pátek: 10 – 20 hodin, víkendy: 9 – 20 hodin
IV. Pokyny pro provoz:
Návštěvník je povinen:
– dodržovat pravidla slušného chování, hygieny a bezpečnosti tak, aby svým chováním neohrozil a neomezil ostatní návštěvníky
– chovat se v Dětském koutku v souladu s účelem, pro který byl koutek zřízen
– nést odpovědnost za škody působené byť z nedbalosti, které vzniknou jeho chováním
– po své návštěvě po sobě uklidit
V celém areálu Dětského koutku je zakázáno:
– kouření, konzumace alkoholu a omamných látek
– přinášet do zařízení skleněné láhve, ostré předměty, střelné zbraně, výbušniny, jedovaté látky, chemikálie ohrožující zdraví a bezpečnost a jakýmkoliv
způsobem s nimi manipulovat
– poškozovat zařízení Dětského koutku
– vstup se psy a jinými zvířaty
Provozovatel:
– zodpovídá za údržbu Dětského koutku, odstraňování závad, péči o zařízení a zajišťuje pravidelné revize hracích prvků Dětského koutku

Dětský koutek je majetkem (prostor k provozování): OC CENTRO Zlín. Za údržbu a pořádek odpovídá provozovatel. Všechny osoby, které vstoupí do areálu Dětského koutku, se musí řídit tímto provozním řádem. V případě poškození Dětského koutku nebo jeho zařízení bude náhrada škody spojená s opravou předepsána tomu, kdo škodu způsobil.
Důležitá telefonní čísla: Hasiči: 150, Záchranná služba první pomoci: 155, Městská policie Zlín: 156, Policie ČR: 158

provozní a návštěvní řád dětského koutku (nc čepkov zlín)

Provozní řád Dětského koutku:
1. Provozní doba: pondělí – neděle: 10 – 19 hodin. Příjem posledního dítěte je hodinu před koncem provozní doby.
2. Dětský koutek je určen dětem ve věku 3 – 8 let. V případě, že kapacita koutku nebude naplněna, je možné přijmout i děti do 10 – i let věku.
3. Po vyplnění přihlášky, kde uvedeme údaje o vašem dítěti (ty jsou zpracovány v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů a slouží pouze pro naši evidenci), se vaše děti zují a svléknou si svrchní oblečení – bundu, boty apod. Vše bude uloženo v prostoru šatny, ve skříňce označené příslušným číslem. Toto číslo bude zaznačené i v přihlášce do dětského koutku kvůli potřebné identifikaci. Doprovod dítěte dostane kartičku s číslem skříňky, kterou se prokáže při vyzvednutí dítěte. Prosíme, nedávejte dětem do skříněk a do dětského koutku cenné věci (např. mobilní telefon, zlatý řetízek), za případnou ztrátu nebo poškození neručíme!
4. osobní údaje hlídaných dětí a kontakt na rodiče vyžadujeme na základě našich mnohaletých zkušeností – pro důvody nenadálých mimořádných událostí.
Například: zdravotní indispozice rodiče – jeho akutní transport záchranou službou – následné zajištění zákonných potřeb dítěte – v souladu s gdpr.
5. Žádáme rodiče, aby v době, kdy bude jejich dítě u nás umístěno, neopouštěli budovu obchodního centra. Může se stát, že vás vaše dítě bude potřebovat, a my budeme muset použít interní rozhlas nebo mobilní telefon k vašemu přivolání. V případě, že budete chtít opustit prostory obchodního centra, je nutné, aby jste o tom informovali personál dětského koutku, kde necháte číslo mobilního telefonu, popřípadě telefonní linky, na které budete k zastižení.
6. O vaše děti se starají pracovnice dětského koutku, které se jim plně věnují a mají pro ně vždy připravený program. Pitný režim je zabezpečen ve spolupráci s Capri-Sun, ve formě dětského nápoje, který je pro každého návštěvníka zdarma.
7. Dítě může převzít zpět pouze osoba, která je uvedená na přihlášce. V případě, že bude dítě vyzvedávat osoba jiná než osoba, která dítě přivedla, je nutné nahlásit to personálu dětského koutku, který toto zaznamená do přihlášky. Tato osoba musí být starší 18 – i let.
8. V případě nutnosti vašemu dítěti zapůjčíme náhradní oblečení v ceně 200,- Kč. Tuto částku od vás vybereme jako zálohu, která vám bude, v případě vrácení oděvů do 14 – i dnů, celá vrácena. V případě, že budou děti pracovat s materiály, se kterými by se mohly ušpinit, bude jim zapůjčen pracovní plášť sloužící jako ochrana oděvu.
9. Pro okamžitou potřebu tel. spojení s rodiči je v DK zřízena mobilní linka: 720 195 942.
10. Děti v dětském koutku jsou pojištěny proti všem škodám, které mohou způsobit. Vstup do zařízení je na vlastní nebezpečí.
11. V případě nevyzvednutí dítěte do 20.00 hod. bude dítě převezeno do naší domácí péče, kde mu bude poskytnuto potřebné zázemí až do příchodu rodičů. V takovém případě se snažíme kontaktovat rodiče na uvedených adresách a telefonech, dále informujeme policii, v individuálních případech příslušné sociální orgány. Za tuto péči je účtována částka 250,- Kč za každou započatou hodinu.

Návštěvní řád Dětského koutku:
I. Provozovatel: idea4event s.r.o., Doubravy 181, 763 45, IČ: 03070301, DIČ: CZ03070301
II. Účel Dětského koutku:
Dětský koutek je určen pro využívání volného času dětí. Jednotlivé herní prvky jsou určeny pro děti od 3 do 10 – i let, přičemž je nutné zohlednit psychické
a fyzické dispozice dětí.
III. Provozní doba: pondělí – neděle: 10 – 19 hodin
IV. Pokyny pro provoz:
Návštěvník je povinen:
– dodržovat pravidla slušného chování, hygieny a bezpečnosti tak, aby svým chováním neohrozil a neomezil ostatní návštěvníky
– chovat se v Dětském koutku v souladu s účelem, pro který byl koutek zřízen
– nést odpovědnost za škody působené byť z nedbalosti, které vzniknou jeho chováním
– po své návštěvě po sobě uklidit
V celém areálu Dětského koutku je zakázáno:
– kouření, konzumace alkoholu a omamných látek
– přinášet do zařízení skleněné láhve, ostré předměty, střelné zbraně, výbušniny, jedovaté látky, chemikálie ohrožující zdraví a bezpečnost a jakýmkoliv
způsobem s nimi manipulovat
– poškozovat zařízení Dětského koutku
– vstup se psy a jinými zvířaty
Provozovatel:
– zodpovídá za údržbu Dětského koutku, odstraňování závad, péči o zařízení a zajišťuje pravidelné revize hracích prvků Dětského koutku

Dětský koutek je majetkem (prostor k provozování): NC ČEPKOV Zlín. Za údržbu a pořádek odpovídá provozovatel. Všechny osoby, které vstoupí do areálu Dětského koutku, se musí řídit tímto provozním řádem. V případě poškození Dětského koutku nebo jeho zařízení bude náhrada škody spojená s opravou předepsána tomu, kdo škodu způsobil.
Důležitá telefonní čísla: Hasiči: 150, Záchranná služba první pomoci: 155, Městská policie Zlín: 156, Policie ČR: 158